Odstąpienie od umowy zawartej na odległość

  1. Jako Klient masz prawo zwrócić towar, w terminie 14 dni od jego otrzymania, bez podania przyczyny. Poinformuj nas o swojej decyzji za pomocą pisma tradycyjnego lub wiadomości mailowej, wysyłając je na adres:
    pismo tradycyjne: Plantino Bartosz Ochwiejewicz, ul. Kaczyniec 22/3, 42-600 Tarnowskie Góry
    wiadomość mailowa: sklep@plantino.pl
  2. Wzór formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość znajdziesz na stronie regulaminu sklepu. Możesz również skorzystać z innego wzoru formularza dostępnego w Internecie, ważne, aby pismo zawierało: Twoje imię i nazwisko, adres, nazwę towaru, datę transakcji i numer konta bankowego, na który mamy dokonać zwrotu.
  3. Wszystkie otrzymane od Ciebie płatności zwrócimy Ci w terminie nie dłuższym niż 14 dni od momentu poinformowania nas o Twojej decyzji oraz otrzymania przez nas zwracanych towarów.
  4. Zwrot zostanie przelany na konto bankowe, podane w formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
  5. Ze względu na charakter oferowanego przez nas towaru, nie przyjmujemy zwrotów roślin.

Reklamacje

  1. Jako Klientowi przysługuje Ci gwarancja, która regulowana jest w przepisach Kodeksu Cywilnego art. 556 i nast.
  2. Dla Klientów B2B gwarancja jest wyłączona, natomiast przysługuje im prawo do 12-miesięcznej rekojmi sprzedawcy, która regulowana jest poprzez Kodeks Cywilny.
  3. Wszystkie otrzymane reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od otrzymania ich wraz z reklamowanym towarem. Towar oraz reklamację należy przesłać na adres: Plantino Bartosz Ochwiejewicz, ul. Kaczyniec 22/3, 42-600 Tarnowskie Góry.
  4. Jako Klient masz prawo do złożenia reklamacji oferowanych przez nas roślin, aby tego dokonać, należy przed odesłanie produktów przesłać na nasz adres mailowy:
    – dokumentację fotograficzną rośliny wraz z jej opisem
    – niezmieniony stan roślin.